لیست محصولات شما

سبد خرید
خانه
منو
جستجو
سبد
پروفایل
بازگشت
نمایش در هر صفحه

در سال ۲۰۰۷، کیلیان نام تجاری خود را با هدف دریافت بازخورد هایی از شخصیت های متمایز و برای رسیدن لوکس گرایی و تجمل به راه انداخت. او دوران کودکی خود را در خانواده ای شراب ساز  گذراند. قبل از فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه در جستجوی " زبان " برای خدایان مقاله‌ای نوشت.

پس از فارغ‌التحصیلی، او با بزرگ‌ترین بینش خود در عطرسازی بزرگ شد و برای گران‌ترین خانه‌ها مانند کریستین دیور، پاکورابان، الکساندر مک کوئین و جورجیو آرمانی کار کرد.

فلسفه لوکس بودن کیلیان به این معنی بود که "هر بطری می‌تواند پر شود و برای یک عمر نگه داری شود".

در سال ۲۰۱۷ و بعد از 10 سال، مجموعه عطر های کیلیان شامل بیش از 35 عطر از مجموعه کالکشن های “L’Oeuvre Noire”, “Arabian Nights”, “Asian Tales”, “In the Garden of Good & Evil” و “Addictive State of Mind". می باشد.

کیلیان همچنان به خلق محصولات جدید ادامه می‌دهد که با مجموعه‌ای از جواهرات معطر و اشیا زینتی ،درون خانه را تزیین می کنند.

با تحول و تکامل برند کیلیان، تنها یک جنبه که سازگار باقی می‌ماند این است که هر محصولی که به وجود آمده دربرگیرنده پیچیدگی و تجمل ابدی است.