لیست محصولات شما

سبد خرید
خانه
منو
جستجو
سبد
پروفایل
بازگشت
نمایش در هر صفحه
فیلتر براساس ویژگی ها
فقط کالاهای موجود را نمایش بده

آغاز فعالیت برند دوکری به سال‌ها قبل از جنگ جهانی دوم بر می‌گردد، سال ۱۹۳۰، زمانی که آلبرت دوکری، پسر یک درماتولوژیست فرانسوی، به این موضوع پی برد که شامپوهای موجود در آرایشگاه‌ها از کیفیت پایینی برخوردارند. در آن زمان شامپو توسط آرایشگر قبل از شست و شوی سر از پودر صابون درست می‌شد و شامپو به فرم امروزی وجود نداشت. این شیوه تهیه شامپوهای قلیایی باعث آسیب به تار مو می‌شد و موها را کدر و بد حالت می‌کرد. بنابراین، آلبرت دوکری مصمم شد که اولین شامپوهای درمانی-زیبایی (Dermo-cosmetic) را برای حفظ سلامت مو و پوست سر همراه با اثر شویندگی ایده آل طراحی کند و آن ها را با نام Lik’ SAVONS وارد بازار کرد.
دوکری برای این شامپوها برچسب راهنمای مصرف طراحی کرد و از عصاره بابونه (Chamomile) منطقه آلزاس برای موهای با رنگ روشن، عصاره پاناما (Panama) برای موهای چرب، شامپوی تخم مرغ و شامپوی روغن سیاه کاج (Pine tar) برای موهای معمولی استفاده کرد. این محصولات جدید هم کیفیت بالایی داشتند و هم مبتکرانه و کارآمد بودند و عبارت «آماده مصرف» یا “ Ready-to-use ” و “ Dermo-cosmetic ” روی آن ها درج شده بود.
فعالیت‌های دوکری به این‌جا ختم نشد و در سال ۱۹۸۵ به دنبال کسب جایگاهی جدید در بازار بود و با رونمایی از محصول ایکتیان، یک کرم مرطوب کننده مناسب برای خشکی پوست ناشی از درمان‌های آکنه، وارد دنیای محصولات مراقبت از پوست شد. اکنون لابراتوارهای تخصصی دوکری حدود ۶۰ محصول را برای مراقبت از پوست، مو و پوست سر ارائه می‌دهند.